دوران شیرین!!! دانشجویی

دوران شیرین!!! دانشجویی
پرستاری شازند 91

دانشجوی هنر :
من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .
وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .


دانشجوی الهیات :
یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *
*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود


دانشجوی تربیت بدنی:
به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت
به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه


دانشجوی زبان خارجی :
هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن


دانشجوی حقوق :
تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و مادرتو به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .
راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو


دانشکده ی کاشون :
کسی با تو حرف نزد . کثافت مرض . از جلو چشام خفه شو . وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند !
( من قصد توهین یه هیشکی رو ندارم )


دانشگاه اهواز :
ولک جاسم بگیرش ، دندوناتو پاره میکنم ! به کی چپ چپ نگاه کردی ولک ( باقی درگیری فیزیکی و با سلاح سرد انجام میشه ! )




نظرات شما عزیزان:

@@@@@
ساعت17:35---21 بهمن 1391


????????????????????????????????????????????????
ساعت11:51---21 بهمن 1391
مسخره بود
پاسخ:خواهش میکنم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, ] [ 11:31 ] [ مسعود غفاری ]
درباره وبلاگ

درختان خشک و عریان بودند ، آسمان ابری ، شاید هم صاف و بی ابر بود.وقتی در دومین ماه فصل سرد سال به هم ملحق شدیم و کتاب عشق پرستاری را آغاز نمودیم ،با هم عهد بستیم که همچون درختان ، سبز شویم و در لباس سفید محبت ناجیان عشق باشیم و یه چیز دیگه: ما پرستاریم و قراره با پرستاری زندگی کنیم و شاید پرستاری زندگیمون بشه و همه میدونن که پرستارها روح بزرگی دارن پس بیاین... اینجا وبلاگ دانشجویان پرستاری ورودی 91دانشگاه علوم پزشکی اراک ، دانشکده پرستاری و مامایی است. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد قبول بازدید کنندگان عزیز قرار بگیرد. پرستاری اراک91 . پرستاری شازند 91 .پرستاری اراک 91.پرستاری شازند91.پرستاری اراک-91
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 480
تعداد نظرات : 724
تعداد آنلاین : 1

. . .. .. ..